2008年11月12日 星期三

Mini Notebook

Mini Notebook真係唔錯


去年年尾時已經好想買一部小型Notebook. 因為我經常要出Trip, 而公司提供予我的那部手提電腦實在有夠重. 每次上廈門時, 即使只有2天, 我都會帶行李車作為放Notebook的. 所以過海關時會較為麻煩.


老公一直幫我留意Mini Notebook的資料, 直至這部HP2133推出後, 他便鎖定這是較為適合我的. 但想買時, 一直都沒有貨. 終於在8月份有貨了, 加上當時HK Bank Visa同豐澤做信用咭的Refund,  而且我8月份出Trip的次數也較平時多. 所以o米即刻決定買Law.


基本上我對呢部NOTE BOOK都幾滿意,  但買了2個星期後, 老公話聯想又出了一部wor, 仲有好幾種色及function仲好D wor! 唉! 科技產品真係唔知幾時買先係最啱時機呢?   不過最緊要都係自已覺得OK, 今次我呢個長Trip, 終於可以唔駛拿咁重的Notebook, 真係輕鬆好多呀!  多謝老公呀!




沒有留言:

張貼留言