2010年12月1日 星期三

大鄉里到數碼港 - Part 1

21 NOV 2010 (天晴)


由於今晚露花要上黎生家幫他們Set部新電視, 所以便決定下午先到"數碼港"走走, 老實講我們今次是大鄉里遊數碼港, 因為今次是第一次來呢個地方.


下午3:00約了叻靚醒同亞儉係銅鑼灣等, 之後坐69x的專線小巴去數碼港. 我們落車後, 都唔知應該由邊樹開始行. 為省時間, 我仲叻的是問人, 於是問酒店Lobby位姐姐仔, 她話可以搭Lift上平台的草地睇睇.


嘩! 有好多人呀, 仲係鬼多過人Tim! 好多外國人係度野餐, 帶晒膠墊來坐.





我們開始影相喇.




坐吓草地


 






玩吓Soft鏡.



玩吓背光




玩吓壓光






影完人, 影吓景.








臨離開平台, 再影多兩張相啦.



 我覺我呢張幾搞笑



入室內喇.




跟住我們會去海濱那邊影相.


 


2 則留言:

  1. 你個衰鬼俞來俞後生呀, 係呀你有無去過沙巴呀?
    [版主回覆12/02/2010 10:34:00]嘩! 咁耐無出現, 一出來俾頂高帽我帶呀. 多謝晒先!
    我知你一家計劃去沙巴玩. 我有個best friend她剛於暑假去完, 不過她個blog私有化o左. 你要留言俾她add你才可以睇到資料.
    http://hk.myblog.yahoo.com/tszkinchau2002
    你可以同她講你是我的朋友, 我已跟她提及了你.
     

    回覆刪除
  2. 謝謝你呀, 之前用facebook就懶左寫blog, 因為揾資料去旅行都係睇blog好d.

    回覆刪除