2011年4月7日 星期四

預祝生日 - 多謝Tammy

14 MAR 2011


今晚BenBen Tammy約了我同露花食晚飯. 因為是為我預祝生日, 所以今晚我選了上次去唔到的"銀座梅林"




原來我們都是第一次到"銀座梅林"食飯的.





來到當然是要試吓呢度最出名的炸豬扒定食啦.





原來飯及沙律可以Refill o架. 因為個沙律汁好好味, 所以我Refill了一次沙律.



露花叫了個豬扒蛋飯. 因為鍾意夠汁多.



後來我們掉o左個靚位, 係位Waiter哥哥要我們掉o架.


之後我們再叫了一個柚子雪芭, 好好味呀.



總括來講, 銀座梅林的食物都唔錯, 幾好味. 至於要多過HK$100食一個炸豬扒飯, 就睇吓自己認為值唔值喇. 不過久唔久一次, 都OK的.


今晚好多謝Tammy請我同露花食飯. 今晚見到Tammy比我想像中放得低, 我都放心晒. 唔好意思呀, 我27/3唔係香港, 所以唔能夠出席伯母的告別式. 你要保重呀, 有咩隨時可Call我.


 


沒有留言:

張貼留言