2013年9月4日 星期三

嘗試搬家


趁今晚有時間, 嘗試下搬Blog先.

希望係度可以與各位Blog友再續前緣啦!


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已BACKUP完, 但按輕鬆搬家時. YAHOO回覆因網站異常, 無法匯入資料,請稍後再試. 你有無發生LEE D 問題?

      刪除
  2. 但係點解會係簡體嘅 ? 妳快D變返繁體先啦..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已SET了繁體字果播. 點解會咁呢?

      刪除
    2. HI 你好呀! 我知你係亞不同小肥羊的好朋友. 雖然未見過面, 感覺認識了很久.
      你好勁呀! 咁快追蹤了咁多BLOG友. 去你度,可以揾番好多BLOG友了. HAHA!

      刪除
    3. Hi,你地愛八會咁出名,我呢D出力囉^0^ 我追蹤咁多人都系想同聲同氣嘅保持聯絡。

      刪除
  3. 係小肥個blog搵到你....just to say hi....

    回覆刪除
    回覆
    1. HI,
      好久沒有聯絡了. 你及你的家人好嗎? 等我到ADD埋你先.

      刪除
  4. 更正發報文章時間 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊最底 [設定], click [語言和格式] click 格式下嘅 [時區] 改做 [GMT+08:00]

    取消驗證碼 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊最底 [設定], click [文章和留言] 在 [顯示字詞驗證] 旁選 [否]

    回覆刪除