2008年7月28日 星期一

日本東北之旅 (Day 15 - 15/2/08) 會津若松, 大內宿, 喜多方 – 下篇

日本東北之旅18天遊 (Day 15)


15 FEB 2008   (時雪時晴)  


湯野上溫泉 12:19pm > 西若松 12:48 pm ([普通]会津鉄道会津線)


西若松  12:49pm > 會津若松 12:55pm ([普通]只見線) > 喜多方 1:27pm ([普通]磐越西線)


乘的士到湯野上溫泉剛好趕得上12:19pm的火車, 之後我們要在會津若松轉另一條線去喜多方. 到達喜多方站時看見四周都是2/16&2/17的喜多方祭り Poster. 當時我先醒起原來我一直以為我們是會星期六才到喜多方, 所以可以參與喜多方祭り, 而且還預約了2:00pm坐馬車Tim! Oh!!

要即刻致電予馬車公司改時間先得.







好彩!車站有一個旅遊中心, 於是我請中心的嬸嬸幫忙打電話更改時間. OK!唔該晒!

馬車會15分鐘內到車站接我們. 先前我們以為馬車站應該是在車站附近的. 原來唔係的! 當聽見馬車會來接我們時, 我們自己想像唔通架馬車咁型
, 要在街上先逛一段路後便來到車站接我們. !原來又錯了, 只是一輛Van仔來接我們去馬車站.





Van仔先車我們到藏屋買票及坐下來飲杯茶等待馬車

. 我們當然唔會浪費等待的時候,所以係藏屋內不停地周圍拍照.








等了大約5分鍾左右, 終於請我們步出藏屋門外

. 嘩!可以見到馬馬嗱!呢隻馬名叫"光太郎", 牠很靚仔o架, 又乾淨, 一D臭味都無o架!
唔信?俾相大家睇睇啦!







"光太郎"係o米好壯健及靚仔呀? 大家同太郎影完相, 溝通完後便可以上馬車嗱!


 呢位係車伕伯伯.






OK!大家坐好要出發嗱

!我,老公,Alice,四眼哥,Shery及Maggie坐上層, Tammy,老李,Kim Kim及Calvin坐下層. 初初坐的時候感覺好有趣, 後來越坐越覺得我們o係度虐畜咁
!真係好對唔住光太郎呀!


上層


下層


原來馬車都係在馬路上行走的, 而且光太郎行得很慢, 所以我們令到後面有車龍呀!



同途人Say Hi!




光太郎行吓行吓,突然間停下來. 初時我們以為咁快已經到達下車點.

啊!好攪笑
!原來係太郎要便便呀
, 仲要車伕伯伯停車清理Tim.




全程40分鐘左右, 下車後我見伯伯要餵紅蘿蔔俾光太郎食, 於是我請伯伯俾一些我餵. 哈!光太郎食得好開心呀, 食完數個紅蘿蔔後仲唔夠, 當我們埋去同牠合照時, 牠不停的食我件外套, 唔知係o米我件外套鮮色, 牠當係紅蘿蔔來食呢?




這個馬車之旅, 大家都好開心, 亦有點不忍心! 因為實在太辛苦了光太郎嗱!唔該晒呀光太郎!


蔵の街観光センター : info@kuranomachi.com , 全程40分鐘, 收費每人JPY1,000. 冬天時只於上午行走, 如需下午參與, 請必須預約.

 


 

之後観光センター的人員用剛才的Van仔車我們到"拉麵製造館"(免費入場). 其實呢個館都無咩睇, 不過我們貪得意入去睇吓咩叫拉麵製造館?
原先仲以為會見到D人點整有名的喜多方拉麵Tim. 啊!原來只有部制麵機器係度俾客人自己整.  點整? 睇吓相啦!

 


 


 


 


 


每包麵JPY105, 我,Alice同Tammy各人自製了一包, 有粗同幼的選擇o家!本來可以即場整來食, 但今天已收爐, 所以只好帶走吧!


跟住, 我同老公出外探路, 睇睇我們等陣要去的有名老麵舖 "まこと"之大概位置係邊. 點解我要揾這間店, 由於我本旅客書有介紹之外, 另一原因係我這幾天所遇到的日本人, 每當談及會去喜多方時, 大家都係話一定要到"まこと".  我同老公揾了約10分鐘左右, 又開始下大雪

, 於是唯有急步返會拉麵館. 不過我地都大概知道了麵店的位置了.


等雪停了後, 我們便步行向第三站出發, 便是有200年歷史的釀酒倉庫, 名叫"大和川酒藏北方風土館"(免費入場).  沿途我們經過喜多方的部份藏之里, 步行街等地方.






終於來到"大和川酒藏北方風土館", 快D入去參觀吓先. 嘩, 仲有試飲Tim. 我選了杯較甜的白米酒來試試, 都幾好味Wo.



由於酒藏是於17:00關門的, 所以我們在這逗留了45分鐘左右便要離開了. 之後我們便向老麵店出發, 由酒藏步行去都要15分鐘左右的時間. 我們邊行邊向路人問路, 終於搵到了"まこと"嗱!可惜, 今天已經營業终了. 唉!明明本書及其他單章都係話收19:00o家?點解呀???好失望呀!


 


當時只係下午5:20分左右, 咁早便收舖, 真係十萬個不明白?? 無辨法啦, 由於天已經開始黑, 加上又開始下雪了, 又凍又餓, 點算呢?


唯有先去找的士公司吧, 之後團友們話不如返回會津才食東西. 但以我的性格, 來到喜多方無理由唔去食拉麵o家, 於是我係的士公司跟老闆娘說我們想去食拉麵

, 但"まこと"關了門, 跟住老闆娘好好人咁介紹另一間麵店予我, 仲叫的士司機車埋我們去Tim. 所以最终大家可以一起去食番碗喜多方拉麵. 好o野!



呢間麵店叫"丸見食堂", 行前2條街便到JR站. 好方便! 仲好好食Tim. 真係多謝的士老闆娘的好介紹.




我們叫了9碗叉燒拉麵, 每碗JPY750.00; 而四眼哥因為太餓, 所以要食牛井.



全間店被我們10人霸佔晒. 再一次包店! 廚師開始整麵嗱, 睇睇先!



嘩!咁大舊叉燒!正呀!



唔通碗麵的叉燒係咁大件, 好興奮呀!



吓, 原來仲要切條o家!好失望

, 不過D叉燒都仲好厚.




我們等了很久的叉燒拉麵呀!好好食o家!



我突然向老闆婆婆提意, 唔知可唔可以把我們3人先前係拉麵館自制的拉麵用店內的湯煮埋呢? 婆婆真係好好人呀, 真係答應我, 仲親自幫手Tim. 唔該晒呀!




呢碗就係用我們3人自家制的拉麵加埋老闆娘婆婆提供的免費湯底已成的拉麵. 而碗入面的叉燒係我自己加入去的. 團友食過後話D麵都OK. 咁JPY105o米好抵!



當我們付款時,發現呢部好有Feel的收銀機加算盤. 老闆伯伯話呢部機已經有60年歷史了.



大家终於食飽飽嗱

!仲係好好味
, 好抵食個隻, 所以決定今晚唔洗再食o野了. 我們坐6:34pm的火車返會津. 去到唔知邊個站後, 有一班中學生上了火車, 其中有2位樣子得得地的學生哥
坐我們對面, 見佢地不時望我們, 於是我忍唔住向他們搭訕, 問他們昨天情人節各人收了多少份朱古力. 嘩!每人都有10多份Wo. 唔怪得他們附近的學生妹係咁對住他們笑啦!



返到酒店後放低行裝後, 我同Alice,Tammy再一次指定動作的去行百貨公司. 之後8:00pm約左老公到酒店1/F的卡拉OK Box唱K.

呢個真係真真正正的BOX, 於酒店1/F, 大堂有小賣店, 1張桌球枱, 4間卡拉OK房. 收費每人JPY400可唱1小時, 我們4人即共收JPY1600, 如需飲o野或食o野, 可自行出小賣部買. 價錢同便利店的差不多.


初時我們諗住咁平o米去唱吓K啦, 一定唔方多廣東歌. 嘩!點知唔係Wo, 都有唔少的廣東歌, 仲係OK新o果隻. 而且仲好電腦化

, 最攪笑係小賣店仲有搖鼓, 叮叮等樂器借. 可惜只玩得1小時, 因為我們要去浸溫泉呀. (唔好意思, 掛住玩及拍VIDEO, 唔記得影相.)


今晚係在會津的最後一晚, 無理由唔去試吓o個免費溫泉o架

! 所以今晚決定同Alice去睇睇. 最麻煩係呢間富士溫泉係在酒店的後面, 所以一定要穿著全套保暖的衣服及鞋襪出去. 而且會津晚晚都落大雪Tim.





 入到"富士之湯"後, 感覺好似去左深圳的SPA場咁, 當然整潔好多. 女湯內共有8個以上的湯及一個半露天的湯, 真係估唔到咁有規模. 大堂外也有很多的按摩椅, 而且2/F仲有得剪頭髮Tim.



浸完湯後, 要回酒店收拾行李, 明日返東京嗱!


(消費總額) :
































酒店:JPY  9,800.00 (2人)
馬車:JPY  2,000.00 (2人)
晚餐:JPY  1,500.00 (2人)
Taxi:JPY     800.00 (2人)
卡拉OK:JPY     800.00 (2人)
自制拉麵:JPY     105.00 (1人)
合計:JPY 15,005.00 (2人)


 


 


上一篇 : 日本東北之旅 (Day 15 - 15/2/08) 會津若松, 大內宿, 喜多方 – 上篇


下一篇 : 日本東北之旅 (Day 16 - 16/2/08) 會津若松, 輕井澤,上野



 


沒有留言:

張貼留言