2009年2月15日 星期日

公司Annual Dinner

21 JAN 2008   (天晴)


今年我可以出席到公司的年夜飯了. 我係呢間公司做了差不多3年, 係去年的Annual Dinner出席唔到, 因我要提早去旅行. 好彩今年的時間剛好配合到可以出席, 話晒獎品都係由自己手抽好過搵人代抽o麻!





今日公司原則上收4:00pm, 我同Account, Amit的同事一起坐的士去Royal Garden酒店. 到達後打番幾圈唔玩錢的衛生麻雀仔. 都好o既, 我都好耐無打廣東牌, 唔玩錢都啱o既!



6:00幾同事們陸續到達, 我們的President話要唱K, 唯有等我d細的出來幫手啦!




之後都有好幾位同事出來獻唱.




跟住埋位影番d Teammate合照先.


CB Team


HB Team


Account


SLG Team



上菜不久後, 我們便開始抽獎. 先來Table Prize. 我o個Team分別4位同事都有份得Table Prize.






之後到每人都有份的入場利是.



好o拿, 最緊張時刻到o拿. 登...登...登...抽最大的3份現金獎o拿!



頭獎同3獎的幸運兒都係HB Team的同事. 好o野, 放完假回來有人請食下午茶. 希望下年我都可以請人飲下午茶啦!



一晚的開心Dinner完了. (雖然我係晚飯開始無耐, 我收到一個壞消息!咩壞消息, 下篇再講吧!) 影番張大合照先!



祝大家新年進步, 身體健康啦!


沒有留言:

張貼留言