2010年3月3日 星期三

等o左好耐的飯聚

26 FEB 2010 (潮濕)


今次的飯聚都等o左好耐喇! 話時話, 對上 一次見到Tammy都可能係一年前的事, 不過我同Czen可能經常都有msn, 所以感覺都唔係好耐無見.


今日的聚會, 有兩個目的. 一係派利是啦, 二係幫Czen預祝生日.


講開又講,  Czen係我到現時為止, 唯一一位認識的朋友中是在2月29日出生的. 所以她的正日對她來講真係好重要, 因為四年才有一次.


今晚為o左成就輝仔放工, 所以好難得約o左係沙田新城市廣場食晚飯. 其實我於星期三便開始打電話到"小南國"Book位. 不過晨早已經話FULL晒Wor! 於是我們o米打算轉食泰國o野, 不過由於Tammy剛去完星馬旅行, 暫時唔想再食東南亞的食物. 所以一於決定攞籌等位.


今晚我都好唔好意思, 因為工作關係, 搞到我是最遲才到Tim! 不過我係幸運之神, 我一到無耐, 便即刻有枱喇!


睇吓我們的開年飯食o左D咩啦!








今晚好失敗呀, 只係掛住傾, 唔鬼記得同Czen, 輝仔及Tammy影合照Tim! 唔緊要啦, 我們四月份會再出來見面o既!


 


沒有留言:

張貼留言