2011年10月27日 星期四

露花新玩具

23 OCT 2011

終於買o左喇! NEX出o左無耐時, 露花已經想買, 今次仲有人陪買Tim.
白色果部是亞儉, 黑色果部是露花, 仲有亞君都買o左部銀色呀. 



所以來梗的12月台灣之旅, 1月韓國之旅都可以唔洗帶部大機A850喇, 唔洗露花咁辛苦喇!
 

7 則留言:

  1. 你就爽啦! 12 月同 1 月都有得去旅行, 真係恨死格離呀!
    [小露回覆11/15/2011 11:19:19]好呀~
    [版主回覆11/12/2011 16:17:22]我12月及1月無野撈時,睇吓有無可能過大海揾你啦.

    回覆刪除
  2. 你轉新工都有咁多假? 真系好啊
    [版主回覆11/12/2011 16:16:35]你最终都係要去日本! 咁你邊日會在首爾呀? 我1/21 - 1/23 & 1/28會係首爾, 睇吓有無機見面?
    [小肥羊回覆11/03/2011 11:03:31]過年去首爾+關西
    [版主回覆11/03/2011 02:09:05]Hi, 好久無聯絡. 近來好嗎?
    我無轉新工呀, 只係我先前間公司版另一間公司收購o左.
    不過現在間公司唔好. 我打算下星期一會resign, 所以咪有假去旅行lor.
    你呢, 有無去o左邊度玩呀? 仲有過年會去邊呢?

    回覆刪除
  3. 我22/1-24/1在首爾, 25號早機去大阪

    回覆刪除
  4. 嘻嘻~~呢部機嘅上一代我都有買呢~~真係好好用~~入面D Effect 好正...重有~(毒下妳先)個魚眼鏡好正,影D相出來好正~~~如果有長鏡可以買埋個 E-Mount,用得返 Sony 大機D鏡~~但又要帶D大鏡去旅行~~

    回覆刪除
  5. 聖誕及新年快樂!

    回覆刪除
  6. 新年快樂!! 大家身體健康 !!!
    [版主回覆01/04/2012 22:07:27]Hi, Ben:

    你真係好有心呀. 對我呢d咁懶惰的人, 都咁記得.
    我都祝你2012年全年開開心心, 身體健康, 去多d旅行. haha!

    回覆刪除