2008年12月13日 星期六

闊別了3年的聚會

13 DEC 2008   ()


今日好開心可以同F.5班舊同學見面. 呢個約會係我於個半月前係Facebook add了一個舊同學群組之後的第一次聚會!



雖然今次出席的人唔係很多, 不過大家都好開心! 我們一點也唔似有3年無見咁, 而其中Ida都應該有10多年無見.



今日亦好開心當年教我們中文的李SIR有出席. 其實每次李SIR都會好俾面出席我們的聚會, 而以前我們也會每年到李SIR家團拜. 雖然無利是收, 但我們都唔知點解會每年都去?  



我們一班同學真係咩都講得一餐死,又咩都笑得一餐, 完全唔似咁耐無見. 攪到間酒樓好嘈!




我們班總共有37人吧, 而我仲可以聯絡到有30位同學, 真的係好不容易. 雖然約他們出來時, 有時都會因被拒絕而感到有一丁點唔開心. 不過我唔會放棄的, 因為當中還有好多的支持者, 所以你們的出現對我來講係好大的動力!


B哥係我F.1時已經認識, 不過由F.2先開始同他一班. 他都算係同我做最多年同班同學的一位.



o米o米係F.1,F.4&F.5同我同班的, 她係我至今都經常有聯絡的好朋友之一.



期待明年3月的聚會!


 


沒有留言:

張貼留言