2008年12月14日 星期日

老公回來了

5 DEC 2008 (天晴)


今日老公终於回港了. 而我今天也要去深圳同東莞的工廠, 本以為可以最一點回家及煮飯等老公回來有一點驚喜的. 但國內星期五晚的交通實在太繁忙, 最終老公還較我早回家.


今次老公的出差, 在公方面都有點好消息, 希望他明年工作上有好轉機啦! 至於在私方面(即係我方面), 老公都送o左個驚喜俾我. 就係有結婚12週年的禮物 - Gucci Wallet. 多謝晒老公! 其實都結左婚咁多年, 無互送禮物都一段時間了. 不過每年我們都放假去慶祝吓!





老公的意大利客人真係好鬼客氣, 每次都會送一點小禮物俾我. 今次都唔例外, 真係多謝晒!



意大利人真係好鍾意送香水o家! 以下 係就我呢2年共收到的禮物o拿!



下次他們來香港時真係要好好咁再向他們多謝吓先得! Thank you!


 


 


沒有留言:

張貼留言