2010年8月15日 星期日

7月生日聚會

31 JULY 2010 (天晴)


又到7月份的生日聚會喇! 今次的壽星有大眼同四眼哥, 好難得四眼哥今日可以出席呀!



大家約好3:00PM集合, 未開枱前當然係吹水時間啦, 今次仲多o左食"榴槤"的時間. 哈原來今日的兩位主係唔食""榴槤"o架! 他們嚴重到要走入房避開陣味Tim! 雖然我都唔食, 不過無他們咁跨Lor!



大人齊腳可以開枱喇! 小朋友入房睇卡通. 影吓我今次送俾小朋友的書仔先.



今日趁住有聚會, 所以剛由日本回來的Iris也順便來派請帖. 因為下星期日是她與日籍西村先生的大好日子.



等埋Doris同細佬仔到後, 我們便開始食蛋糕Lu!





 主角出刀.


 影家庭照.


 咦! 冇細佬仔份o既? 因為細佬瞓o左.


又到合照時候.




之後梗係又來個短Break. 多謝二家姐由德國買回來的手信.





話咁快又到小朋友的開餐時間喇.




小朋友食完, 到大人喇.



睇吓細佬仔幾得意!



食完飯, 小朋友去o左Club House玩, 大人又繼續打.



嘩! 今日又有新壯舉呀. 就係四眼哥食o左舖好勁o既牌呀.



有幾勁. 等我話你過你知啦. 自模大四喜, 四暗間加將眼, 成100番o家! 好彩我今日唔係同四眼哥一枱啫. 如果唔係, 我諗我唔只輸HK$500呀.


 


沒有留言:

張貼留言