2010年8月16日 星期一

與BenBen午聚

7 AUG 2010 (天晴)


由於明晚要參加Iris的婚宴, 所以今日下午專登約了BenBen出來陪我買鞋. 買鞋前, 當然要搵個好地方坐底可以食晏之余, 又可以慢慢傾計的地方啦.


最後我們選o左"岡田咖啡". 環境OK, 傾計一流, 無人理, 可以任坐, 不過食物一般, 價錢都偏貴.


我們兩人都點o左咖哩飯.


 餐前沙拉


BenBen點的.


我點的.




我們由1:30pm坐到3:15pm, 因為我近來我的工作實在太多唔開心事發生, 所以一定要揾好友呻吓.


跟住我們便去海港城Shopping. 仲有今日的其中一個任務是要去LB攞番我個袋, 因為個幾月前攞o左去修理.



我一直都睇唔啱心水鞋, 搞到5:00pm喇. BenBen要先走, 因為她要去打網球.於是我自己繼續行, 好彩最後都買到.


之後見時間差不多, 便先上去梨園攞枱食晚飯, 因為今晚約好同Zoby慶生.


 


1 則留言: