2010年8月24日 星期二

暑飯聚一聚

21 AUG 2010 (天晴)


趁暑假, 媽媽Blog友會得閒少少. 於是便決定今日來個茶聚.


地點 : 中港城皇室婚宴


時間 : 由12:30pm 至 3:45pm (我地幾位長氣袋, 真係勁!)


大家好幾個月無見, 又去過吓旅行. 當然有不少話題啦. 加上亞不仲帶o左個D驚嚇事件來Tim. 係o米好明白點解我們咁長途賽哩!


其實大家都開始懶寫Blog喇. 不過唔緊要啦, 大家隨心吧, 想寫米寫Lor! 唔好勉強!


所以今日我們都懶得影相. 我唯有用手信做代表啦.  


先來大家的手信合照.



代表出來喇!


團長的沖繩手信 - 星沙



亞Ming的美國手信 - 蔘茶



JJ的九州手信 - Candy



亞不的東北手信 - 青海溫泉的筷子



呢個是我的. (哈!哈!我係香港買o架! 因為上海同蘇梅都無咩手信嘛.)



波豬媽的青森手信 - 好有趣的豬鼻造型朱古力.





今日好開心呀. 有得食, 有禮物, 有好多計傾. 我們要Keep住出來呀, 麻煩會長遲吓再安排啦.


最後好多謝亞不, 她又送o左我的至愛俾我呀.


 


 


沒有留言:

張貼留言