2010年10月4日 星期一

老媽牛一及中秋做節

18 SEPT 2010 (天晴)


今日係老媽的正日生日.



因老媽剛在星期一入院, 星期三才出院. 本來今天要同兩位小姪女到Dr. Kong到取鞋墊. 由於費時老媽舟車勞動, 所以誠邀了叻靚醒昨晚來我家住一晚, 今早一起去接兩位小姪女.


昨晚是叻靚醒外家的中秋節飯聚, 由於她的外家十分之近我家, 所以她昨晚飯後便來了我家, 仲帶了很多她弟婦送給她過節的禮品來.


呢兩盒靚靚曲奇, 她轉送給了兩位小姪女.



盒好靚的日式月餅轉送了我. 而雪糕月餅側與大家一同分享.



呢兩枝酒是送給老爸的.



今晚叻靚醒變身成為中秋節送禮大使! 多謝晒呀!


難得一次來我家過夜, 所以我們三條友傾計傾到成3:30am才睡覺.


我同叻靚醒於上午11:00出門到沙田接兩位小姪女到旺角取鞋墊.



之後我們到旺角新世紀廣場 - "老富昌餐廳" 食晏.



之後坐火車入新城市廣場攞雪糕月餅.



我仲係Royal Park買了一個Mango Cheese Cake. (不過味道麻麻)



跟住先帶兩位小姪女返嫲嫲家休息一陣. 之後再出街食晚飯. 由於樓下的酒樓重新裝修, 所以今晚去了新港城的"金都".


今晚好多謝叻靚醒同亞儉一起來食做節飯及老媽的生日飯. 可惜梅生被放逐到楊州個幾月仍未回港.



好大的壽包呀!



今年送俾兩位小姪女的燈籠.



希望老媽身體健康!


 


 


1 則留言:

  1. 個壽包真係好大呀!我都補祝伯母生日快樂!身體健康!

    回覆刪除