2011年3月8日 星期二

12月的隨心聚會

30 DEC 2011


呢篇Blog放在係我部腦度好耐吓! 一個懶字, 時時的唔起心肝出.


今晚終於要忍唔住要繼續寫喇.


話說12月尾時, 亞不好有興致地來電, 傾吓傾吓, 便好隨心的約埋JJ一起出來見見面.


今晚我好叻呀, 我最早到, 真係少有哩!


我們今晚約了在Charlie Brow食晚飯. 原來大家都是第一次來呢個地方. 都幾得意oY!










因為近來我經常感冒, 今晚都仲未好番, 所以我要同亞不及JJ分開食.



我的玉桂茶.



亞不及JJ的飲品.



亞不的"心太軟".



食完, 傾完, 又到影相時間.





臨走前, 去探吓個洗手間. 嘩!原來個洗手間咁靚仔Wor!



果真是三個女人一個墟. 我們真係永遠有傾唔完的話題.


沒有留言:

張貼留言