2008年3月27日 星期四

日本東北之旅 (Day 5 - 5/2/08) 鶴の湯,角館 - 上集

日本東北之旅18天遊 (Day 5)


5 FEB 2008   鶴の湯(大雪) > 角館 (時晴時陰,有雪)  


今早未夠6:00am我便起床, 因整晚均睡得不好, 不知是否棉被較重還是溫泉浸得太多的關係 (這晚是旅程中的唯一一晚之失眠夜). 咁早, 2/F的洗手間應該無咩人, 於是我沒有去公共洗面台洗面刷牙, 真係唔守規. 之後叫醒埋ALICE同SHERY便一同去浸個晨早風呂.



一推開房間大樓的門, 已感受到外面的寒冷. 我們用最快的速度先行去黑湯, 浸了一陣後, 便即刻出去浸露天風呂. 露天風呂除了我們3人外, 真係一個人都沒有, 當然咁早又咁凍, 誰會似我們這麼傻! 在木架上放下我們的浴衣時, 發現我昨天晚上唔見了的扎頭丈巾, 經一晚的大風雪後竟然改變成了.....



由於露天風呂真的好凍, 加上開始落大雪, 我們於是用9秒9的時間來拍照後, 即撲往泉水去.  係咁大又咁靚的露天風呂的感覺真係十分之舒服, 開心!



8:00am早餐時間到嗱! 因為我同Alice去浸溫泉, 所以我倆好準時便到達了朝食事處, 我們等了15分鐘, 班團友還未到, 鶴之湯的人員來來回回好幾次問我可以開始食早飯未, 於是我便去房間找他們, 他們竟然還未起行, 真係激死! 唔該下次請大家準時一點吧!



食完早餐後, 執好晒行李, 預備坐11:00車. 於是我們又再開始拍照時間嗱!



今早真的十分大雪, 我們影吓相, 玩吓雪, 於11:00便坐酒店巴士走嗱!




感受 : 鶴之湯真係好靚, 希望下次有機會係秋天來睇紅葉La!


(消費總額) :


鶴の湯 :JPY9,663.33 (包括酒店1泊2食, 暖房附加費, 自貴蘋果及晚飯飲品)
----------------------------                                                                                                              合計       : JPY9,663.33                                                                                                        


 


沒有留言:

張貼留言