2008年9月24日 星期三

打邊爐

到Czen家打邊爐


19 SEPT 2008   (熱 


今日係我同老朋友的聚舊日, 下午剛與中一的同學食Lunch, 晚上又約了第二份工的舊同事打邊爐.


其實今晚的約會我地都改o左3次才可以實行. 美其名是因為Tammy生日出來食飯的. 但其實唔用生日的藉口約出來的話, 有時真係好難先會出來聚聚呀!


我, Tammy同Czen都識左差唔多有20年了, 當時大家都係初出茅廬, 返工玩餐飽, 記得我們有一位叫Kelvin的男同事, 他的衣著超型, 超特別,又好高大,但唔係好靚仔仲心地. 他經常係我們OT時用羅文的腔來唱其他歌手的歌, 超攪笑. 有時一同出外食Lunch, 打包被公司某個秘書食時, 有會加一些特別的料(咩料, 唔好講嗱!)俾她食. 真係咩都做得出. 現在返工邊有咁開心? 因為當時大家都唔識死, 仲好青春, 無o左份工o米搵過份Law. 不過曾經擁有咁開心的時光都係好的.


今晚Czen買了好多唔同的食物, 樣樣都好好味. 我特別鍾意食黑椒牛丸同水餃. 她知我平時無咩湯水, 仲煲埋湯俾我飲Tim, 真係夠朋友呀!

食飽飽後, 老公同輝仔研究吓鏡頭, 我們3名女子就睇吓電視, 傾吓計咁啦. 之後仲同盈希玩吓IQ題, 攪到盈希都唔知幾開心.



唔覺唔覺已經11點多, 都係要返歸嗱! 臨走時發現窗邊有炬奧運聖火係到(仲係畫得唔錯o架!), 拎來睇睇, 原來係盈希的作品. 之後我介紹掛在門口的"福鼠作品"俾老公睇(因為我好鍾意呢個作品), 老公睇到都話好點呀. 好!等我介紹吓盈希妹妹的大作先!


火炬


 


火炬


 


賀年福鼠


 


郊外旅遊


 


送俾媽媽的生日咭


俾心機呀盈希, 下次再俾多D作品姨姨睇呀!


係Wo!唔記得左夾番錢俾Czen Tim!


 


沒有留言:

張貼留言