2008年9月23日 星期二

午餐短聚

老同學午餐短聚


19 SEPT 2008   (熱)  


今次的約會係遲了1年才實行. 於上年得知亞雯搬了去德福及生完第二個BB後, 我們便話得閒出來食飯啦! 但好似好繁忙的香港人有時就係無決心去做一件事.


由於我上個月有一天返工的時候, 係德福遇到亞雯, 她同我講可能遲D會搬. 於是我返到公司後想, 真係遲D要約出來食吓飯先得, 咁我便決定過完中秋後約她出來飯局, 仲叫埋細孖Tim.


地點 : 德福翡翠拉麵館


時間 : Lunch Hour


由於2位媽媽平時夜晚都唔慌可以出來同朋友食飯, 所以便約她們食Lunch. 話時話我都差唔多有3年無見過亞雯. 她都無咩點變, 係生完無咩點收身咁姐, (不過我都肥左啦!), 細孖我1年都會見她2-3次, 她都係差唔多啦, 一樣係湊仔湊到咁慘Law. (無辨法, 個仔係名校小學生, 係壓力大Do架嗱!).


雖然短短1小時15分鐘, 我們都傾左好多o野, 好開心. 因為我仲要返工, 唔係好似2位亞太咁唔駛做, 所以就走先, 係我差唔多要走時, 亞雯的賓賓剛好帶了2位小朋友到來. 細佬好得意呀, 容易笑又好肥! 哥哥成個博士仔咁o既樣, 斯斯文文! 同他們玩了一會, 影完相我便即閃, 所以食飯仲未俾錢. 係wo! 點解無人打俾我話要收錢的? 正!唔通唔收我錢!好!等我下次再約她們先得, 再呃多午餐.







 


沒有留言:

張貼留言