2008年9月16日 星期二

繼續開SHOW

梁繈章繼續開SHOW


12 SEPT 2008     


今晚我要去睇梁繼章的SHOW, 我都算係風騷的Fans. 我以前每星期六早上便開始聽梁繼章及李麗蕊的清晨快活人的. 現在的風騷無o左Michael真係差了一點點, 當然我每天都還係有聽村長的風騷.


今次的Show, 我係o係我上次出Trip回家時發現的. 當時一見到雜誌上的廣告便即刻決定要去技持Michael. 今晚我, 老公同亞儉一起去沙田大會堂睇Show. 到達大會堂後, 仲見到陳國邦, 羅敏莊, 黎瑞恩同她的囡囡Tim.



個SHOW準時8:00PM開始, 至11:00PM才結束. 全場氣氛都唔錯, 有好多好笑位, 當然也有好多黃色笑話位. 特別係貴花田同林超人個Part. 個Show仲有好多的嘉賓幫手, 有老有小. 當中最有意思係可以見到Michael的一對小兒女, 他們真係好Cute.



 還有係亞蕊同Michael個Part都好攪笑, 而且仲可以聽到李麗蕊唱歌Tim.




係Wo, 差點唔記得左Cuson, 他, Michael同貴花田做的"HELLO DADDY CUSON仔"都好好笑. 真係有點唔捨得咁快完場.




希望梁繼章的家庭快快樂樂,家好月圓啦!


沒有留言:

張貼留言