2008年9月29日 星期一

9月份生日的媽媽

生日聚會


27 SEPT 2008   (天晴)  


今日係為了慶祝9月份生日的媽媽 - "Cherry" & "Rosand"的打麻雀聚會.


我相信緣份o架, 講起我同Rosand & Cherry的認識, 都係緣份的一種吧. 其實我係她們老公的朋友, 由於我們都有一個共同的嗜好---"打麻雀".  所以好快便成為雀友加好朋友, 唔覺唔覺都識左有10年了, 睇住她們拍拖, 結婚及做媽媽. 現在我仲係Rosand兩位小公主的契媽Tim.


今日我,大眼,家姐及Rosand於12:00PM左右先開一枱麻雀. 約3:00多老公,Calvin,Kim Kim到達, 之後Call亞君回來到Club House打保齡球. 當然2位小妹妹一同落去玩啦! 1小時候, 妹妹同工人姐姐先回來, 點解唔見家姐?   我們以為家姐應該係同亞君爸爸一起吧. 點知, 當我要Call老公上來急救時(因為我好邪, 一直出沖, 所以叫老公上來頂腳!), 問老公係o米同亞晴一起, 他竟說亞晴唔係返左屋企咩! Oh!No! 唔見左個契女呀! 不過君爸同Rosand媽完全唔緊張, 因為個女都係o係Club House o者. 後來Rosand媽再問清楚工人姐姐, 原來亞晴係Club House撞見瑤瑤, 所以繼續係下面玩wo.


5時左右開始人齊.  我們可以開始食生日蛋糕嗱!



我們都有2個幾月無咁大班人出來聚聚了. 特別係Parco仔真的好久不見, 現在已經返學了.



食蛋糕前,壽星媽媽緊係攬住個寶貝要影番張相先.


橦橦無份Tim!因為她訓左覺.



之後再影全家幅.




再來兩家人合照.



緊係唔少得我們班朋友La!



由小朋友帶領唱生日歌後便可以開始食蛋糕嗱! 睇吓小朋友食得幾開心!





食飽蛋糕後, 繼續打牌. 終於可以開兩枱嗱! 等埋Doris同杰昇到來後, 我們便可以食晚飯.



食完晚飯, 時間尚早. 緊係再開局啦! 直至零晨1時多才離開Rosand家.


今日我係大輸家, 好慘! 唯有下次努力贏番啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言