2008年10月4日 星期六

我與Tammy的飯局

我與Tammy的飯局


3 OCT 2008   (1號風球)  


上個月中開始Tammy幫黎老闆手到老公間公司做Audit, 今日係最後一天, 所以她約我出來食飯. 我們為了方便,於是 決定係荷里活中心食晚餐. 仲選左間新開的日式Pasta店試吓.


我同Tammy都好似有差唔多一年沒有兩個人出來食吓飯, 傾吓計了. 今晚我們傾了差唔多3小時, 傾吓工作, 感情生活, 朋友近況等等..... 由於掛住傾, 所有靚靚食品都唔記得左影相. 唯有影番餐牌上的相啦.





我點的甜品


Tammy點的甜品


我同Tammy係F.4,F.5的同學, 但這兩年我們唔係話太熟. 之後我係另一間學校Repeart F.5, 當開學那日. 竟然見到Tammy同我同班Wo, 實在太開心了, 因係陌生的環境, 可以見到認識的人. 就係咁我們便成為了好朋友!


Tammy加油呀!


 


沒有留言:

張貼留言