2008年10月18日 星期六

赤柱一天遊 - Part 2

陽節 - 赤柱一天遊

7 OCT 2008   (時晴時陰)


講開赤柱墳場, 我同老公都有10多年無去了. 以前拍拖時都去過好幾次影相的. 真係好懷念呀!




嘩!真係有鬼呀!



睇吓我最鍾意的2張相啦!




我同老公舊地重遊的合照呀!



再睇吓大家的合照先.










時間差唔多了, 我們都要走嗱! 今天晚上我們會去契女婆婆家食晚飯. 今早一見到婆婆, 她便跟我說:"彭!我今朝已經煲好湯嗱!" 實在太warm了. 唔該晒婆婆!


回去時, 又是同Doris分開了. 不過好彩我們可以係側魚涌MTR相遇. 因為他們剛好可以坐亞昌的順風車出北角. 杰昇買了一頂巫婆帽Wo, 於是係坐車期間同亞晴輪流帶來拍照. (因為亞曈訓了覺)




我們先去Rosand家upload晒D相先, 之後便一起過婆婆家食飯. 婆婆煮的o野真係好好食o家!



仲好有心機咁煮其他的菜俾小朋友食, 有時我們大人都想食小朋友的菜o家!



真係要再一次唔該婆婆!


 


沒有留言:

張貼留言