2008年10月20日 星期一

元朗西鐵站BBQ

元朗西鐵站BBQ


5 OCT 2008   (大雨)  


自從吳氏家族的最高長老(即我們的外婆及祖母)去了天堂後, 我們一大班老表都好少左好多見面時間.  其實可能只有我沒有參加, 因為拜年時我通常去了旅行, 清明時我有時要上大陸做o野, 有好幾年又撞正考試. 所以我真係太耐沒有與他們見面了. 雖然係咁, 我同各位老表的感惰都係咁好的, 而且他們都仲係好尊重我呢個大表姐. (我亞婆有18個孫o家!, 現在成員仲多左好多新成員加入Tim!)


1992年攝


1998年攝


9月尾時, 大家於送別二舅母的會面時, 發覺我們真的好少聚會, 所以決定每年的大時大節, 如中秋, 做冬, 年三十晚等....等, 都要約出來食飯, 這樣也可使我們的父母見多幾面. 因此即刻行動, 約定10/5的BBQ. 


雖然前幾天打風加下雨, 但大家唔希望我們的第一次驟會泡湯. 所以決定風雨不改!



收費:HK$80一位, 任食, 包1枝水, 1罐飲品, 仲有糖口送. 食物醃得好夠味, 番薯好甜, 所以都覺得好抵.




我升格做o左表大姨媽及表大姑媽, 介照吓D小朋友先.


最新小成員, 同爸爸一個餅印.


卓玲BB


濠濠,超大眼


外甥多似舅



樂樂


Toby豬, 好鬼醒!


長輩合照.




到我們老表們合照嗱!



呢張相係陪Toby豬玩的!






可惜今次有兩個表妹(玲及嘉莉)及我兩個細佬無來, 希望下次可以人齊La!


我們由4:30PM燒到10:00PM左右吧. 由於我同桂住沙田區, 所以於9:30PM先離開. 各位快D定下次的節目啦!


沒有留言:

張貼留言