2008年10月9日 星期四

梅生梅太的生日聚餐

梅生梅太生日快樂!   


2 OCT 2008   (天晴, 勁熱)  


今天晚上約了老公, Alice, Zoby, 亞儉同梅生梅太慶祝他們的10月份生日. 



今天下午我要去會展行Fair, 因為唔係咁多o野睇, 2個半小時已行完了. 由於今晚約了7:00pm睇中醫, 8:00pm食晚餐, 我見尚有頗多的剩餘時間, 天氣又咁熱, 加上梅太仍係南Y島未返中環, 無人陪行街.  於是好無聊咁決定自己一個人去唱K.


7:00多去Edwin到睇中醫時, 竟然遇見Tammy. 不過她腸胃有事, 所以沒有與我們一起食晚飯.


今晚的聚餐點係 - 銅鑼灣盛八食燒肉餐.  其實都一直好想去盛八試吓, 但因為覺得人多才可以食多一點食物. 所以今晚便決定以這為開餐點. 


我們點了兩個HKB的半價優惠餐. (2人前)



優惠餐有以下的食物:-







唔記得左影甜品Tim.


另外再點多兩碟豬肉, 因Zoby唔食牛.



最初訂枱時話一定要於10:00鐘交枱. 但我們見其他2人一枱的也是用一個爐, 而我們7個人也是只有一個爐. 於是我問經理可否遲半小時交枱, 好彩他說OK. 因先前其他的Winter話唔可以的.


得到經理的應承後, 我們便可安心開始燒嗱. 於是大家一邊燒, 一邊睇Zoby的結婚相. 








 



總括來講, D食物水準唔錯. 我特別喜歡豬肉同牛吞. 另我們自制的免治牛抄雜菜加牛油帶子汁, 真的十分之好好味! 我們5人的消費係$310一位(請埋梅生梅太).


食飽飽後, 梅生好客氣咁幫我們開門講多謝! 我話唔洗客氣, 不如你請食甜品Law!  哈!他好爽快咁話去Wo. 大家見咁高興, o米一起GO Law!


我們搵左間係銅鑼灣廣場後面的"木槺甜品店"進攻! 本來大家打算食簡單的一碗甜品的, 點知老闆介紹我們食套餐. 吓! 點解甜品都有套餐o家, 真係厲害夾頭痕, 因為我們又要用腦去想食邊個餐好呢!


最後決定了以下的6人套餐 - $168.00:-




原來分甘同味真係好開心的. 大家一起share每一樣的甜品. 當中的木槺布丁旦糕真係好好味! 多謝晒呀梅生!


今晚咁高興, 又食左咁多o野. 有排要減肥了.


沒有留言:

張貼留言