2008年10月8日 星期三

新張誌慶

Bo Bo's Beauty & Aug18 Hair Salon


4 OCT 2008   (陰天)  


今日係亞Bo同Gary的大喜日子. 唔係再結婚呀! 係佢兩人的新店開張呀!  由於今日我已約好Alice一起去Bo Bo到做Facial, 所以因利成便咁可以贈埋慶咁Law.  






我同Bo Bo唔覺唔覺咁已經識了15年了, 現在已經由客人關係變成了朋友關係 . 係呢15年, 她搬去邊, 我跟去邊, 今次相信會係最後一次吧! 話晒今次係她的自己舖o麻! 


我同Alice一同送o左個花藍俾亞Bo, 個花藍好得o家! (真係唔該晒Tammy的介紹呀!)



做完Facial, 6:00pm開始係Gary那邊有茶點招待. 於是我同Alice便過去食番餐先. 今次我都遇到好多亞Bo的好朋友, 有D都真係好耐無見面了. 大家都特登來祝賀他們, 真高興! 我係o度都再祝他們生意興隆啦!




我同Alice於7:30pm離開, 雖然已經食了一些東西. 但我兩做完Facial後都一定會一起食晚飯, 吹吓水才回家的. 於是我們都係去飯堂(滙景商場內的酒樓)叫了個菜及海鮮羹, 慢慢坐, 慢慢傾至10:30pm才回家.


沒有留言:

張貼留言