2008年10月19日 星期日

鄭姑娘的生日飯

鄭姑娘的生日飯


17 OCT 2008   (天陰有雨 


她是我另一個認識於9/10生日的朋友. 正確來講她是我老公舊同事, 認識她都有10多年了. 老公, 鄭姑娘及Andy每年都會出來幾次飯局, 而我會間唔中加入吓咁啦!


今次我們選擇再去深水埗詩歌舞街的"里日本居樂屋"食日本o野. 呢間日本食店, 先前都好過好幾次. 係睇雜誌介紹才去試吓的. 話說呢間店係先前加太賀最往時個位老闆出來自已開的.





雖然呢間店的位置唔係咁就腳, 不過食物唔錯, 價錢都OK, 人亦都唔係太多. 




今日我們食的壽司比較多. 4人埋單共HK$613.00, (已經用o左九折咭,仲有好多謝Andy請埋我, THANKS!)


前菜


油金魚壽司




好味墨魚餅


牛油焗比目魚


蟹肉薯餅


炒什菜


豬頸肉


明太子雞冀


 元貝仔
黑豚肉餃子


呢個唔記得左影相!


今晚仲送多一張九折咭俾我o地, 由於我已經有一張, 所以呢張俾o左Andy, 等他可以同女朋友來食吓啦.


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言