2009年11月14日 星期六

韓國旅遊展

7 NOV 2009 (天晴)


上星期睇"新假期"時已知悉7/11&8/11會於鑽石山荷理活廣場有一個韓國旅遊展. 所以今日專程出去睇睇, 攞番D滑雪Resort o既資料先!




其實我都已經有心水的選擇, 就係High1同O2. 今次就係要出來睇睇選邊間好.


講番High 1, 個Counter的韓國嬸嬸(懂普通話的)勁Hard Sell, 係咁話所有位已滿, 全被Morning Star買晒位, 叫我同星晨訂Wor! 真係俾她激死! 因為我同她傾o左好耐, 所以她送o左2個High 1的吉祥公仔俾我.



跟住我們去O2睇睇. 呢度位韓國哥哥仔好搞笑, 識少少英文. 仲俾o左咭片我, 話如果要訂房時, 叫我e-mail俾他wor! 他盡量會打折俾我來租滑雪用具咁話.





現場仲有"亂打"的表演, 都幾搞笑o架!



10 則留言:

  1. 咁都攞到兩個公仔~勁呀

    回覆刪除
  2. 真係辛苦你啦, 又要開始為我o地籌謀.  

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年11月15日 清晨5:17

    近排勁多人去韓國 , 就算去我地係參加鴨仔團

    回覆刪除
  4. 我同怪獸仔講話你新年去韓國滑雪, 佢恨到流晒口水啦  

    回覆刪除
  5. 幾好喎, 你哋去韓國, 又咁啱有韓國展.

    回覆刪除
  6. 係lor, 無la la 都有公仔送咁好ge hehe

    回覆刪除
  7. 今年唔去日本滑雪啦??  改去韓國?  不過yen 實在太貴了~~

    回覆刪除
  8. 早知我都帶傅小孩去轉個圈, 講句韓文攞個紀念品...嘿嘿, 傅小孩上星期先問我幾時去韓國, 他很想去睇下祟禮門(南大門)起翻未喎, 咁愛韓國, 唔知真的以為他是韓國人.

    回覆刪除
  9. 真係好想...不顧一切...去吧(唉!!!!)

    回覆刪除
  10. 你真係好厲害呀!!(旅遊策劃)

    回覆刪除