2009年11月23日 星期一

Iris要打牌

21 NOV 2009 (天陰, 寒冷)


今日的聚會是專程為o左Iris而約的. 今次Iris由日本回港是要安排明年4月擺酒的所有事宜, 及致電通知各位好友到時的來臨. 我們同Iris相識了20幾年的老同學點會唔去趁熱鬧Wor!


兩星期前Iris剛回港便殃電予我, 講吓講吓, 她話好耐無打牌Wor! 咁我梗係即刻安排啦,



係o米好奇, 點解無我份打o既? 因為露花來到後, 我要陪契女晴晴去買"喜洋洋"來獎勵她兩日前黙英文攞到100分. 



見呢個幾星期咁鬼凍, 所以今晚決定烚吓烚吓先.





今日人少少, 可以多d時間傾吓計.



之後再繼續開枱, 果然人逢喜事呀, Iris今晚係大贏家! 臨走前要同Iris影番張合照先, 下次會係明年4月先見面Lu!



希望有機會我們可以去日本探她啦!


 


3 則留言:

  1. 個幾日估計全香港百份之九十既家庭都系打邊渡日...哈哈, 我地都食左兩餐

    回覆刪除
  2. 我D幾廿年朋友一聚埋多數都會"開枱",增進感情的一大活動!

    回覆刪除
  3. 我星期六又係在家hotpot 喎

    回覆刪除