2009年11月24日 星期二

昂船州大橋百萬行 - Part I

15 NOV 2009 (天陰)


話說對上一次參加的百萬行, 應該係10多年前行西隧及青馬大橋了.今次見行快將開通的"昂船州大橋"都幾有意思oY! 於是便約埋大家姐, 二家姐, 梅生同亞儉一行7人出發, 當然每人要捐款HK$300大元.



今次大會的安排比起當年的青馬大橋真係進步o左很多, 完全沒有混亂的情況出現.


我們是行12:30pm果段, 需要12:00pm於南昌站集合,跟住便安排上車出發到昂船州大橋的起點.



 車程約10多分鐘便到達了. 係起點先影吓相先.




開始! Go! Go! Go!



我們當然邊行邊周圍影啦. 難得條橋無車o麻, 真係唔會再有咁o既機會o架!





行到第一個停站位喇!




真係難得可以係天橋上周圍Hea, 周圍坐, 周圍瞓呀!





係o米好似Wall-E呢?




係度開始睇到唔係好清的橋墩喇.





 


 


4 則留言:


  1. 呢張相好似ps上去, 一d都唔似系現場影...嘿嘿, 系馬路坐感覺真系幾得意
     

    回覆刪除
  2. 好特別的活動! 如果我知有個咁既百萬行,我一定會參加.

    回覆刪除
  3. Keroppi, 我都有去呀!! 我哋行1:30 嗰節, 不過我啲相我老公都未攪掂, 我都未有時間update 個blog 呢~~

    回覆刪除
  4. 行西隧........咁又十幾年喇

    回覆刪除