2010年6月16日 星期三

愛犬在世的最後10天 - 25.5.2010

25 MAY 2010


今日請o左假, 9:00am起身, 準備梳洗時, 收到老闆短訊, 話要10:30am同美國Conference Call. 唔係呀, 10:30am我要去探BB狗Wor. 於是我Call 老闆話我10:30am唔方便, 老人家好唔高興. 我真係唔理得咁多, 現在我家愛犬最緊要!


於是我要利用出門前的1小時, 先睇晒美國的E-mail, 再打電話報告俾我亞姐, 預計美國會有什麼問題.


終於可以見到BB喇!


 "蔡醫生"話BB零晨三點多時再一次抽筋, 所以幫BB打多了一枝針. 當我們見到BB時, 牠仍未甦醒, 還在打點滴. "蔡醫生"同我們講, 牠應差不多會醒喇, 要我們不停咁叫BB及同BB傾計.


終於BB對眼有一丁點反應了. "蔡醫生"之後向我們解釋BB的情況.



"一般來講, 因BB昨晚抽筋了一段頗長的時間, 牠的腦部因為曾經短暫缺氧, 好有機會成為植物狗, 又或者就算醒後也可能會行唔到, 好需要主人們長期的照顧, 而好多時, 主人都會有心無力, 主人們仍都會好唔開心及有情緒影響." 他叫我們要有心理準備, 及要再一次考慮如果BB下午的情況無好轉時的決定.


呢張相反應出BB整個早上的情況吧.  


   


我們陪BB直至12:30PM才去食晏. 當我坐定後又收到公司來電, 要求我下午回公司. 又無攪錯呀, 我請o左假o家, 仲要回公司. 真係睬佢都傻.


我同露花食晏時, 終於好無奈地做了最難的決定. 如果BB下午再無好轉的話, 我們便決定唔要亞Bee咁辛苦. 於是我即致電予我舊同事Kennis, 告知她我們的決定, 之後她俾o左亞Paul的電話予我. 因為我完全無呢方面的經驗, 所以我即時致電亞Paul問定一齊需注意事項. 之後再到診所探多次BB.


跟住我們回娘家, 把BB的情況及我們最終的決定告知老爸同老媽. 剛好今天肥仔細佬放假, 所以我們便約好下午5:00一起去探BB及跟牠道別. 而我同露花亦回家少睡片刻, 因為我們真係覺得身心俱累. 


經常睇戲及聽人講, 寵物真係好有靈性. 今日我終於可以親身體會到,  原來BB真係好堅強, 好有生命力.


下午5:00我們一家五人到達"西沙動物醫院"見BB最後一面. 因為老爸老媽同肥仔細佬昨晚8:30後未見過BB, 所以他們急不及待去睇BB.  到我同露花睇BB時, 我不停咁摸牠, 同牠傾計, 當我跟BB講, "BB不如算啦, 妳唔好咁辛苦啦!" 就係呢個時候, 牠原本一直無郁的脷, 開始有反應, BB用牠條脷來回答我呀! 跟住牠仲不停咁用力想起身.


唔信大家睇吓BB幾咁努力來回答我. 


BB大病中的努力短片 http://www.youtube.com/watch?v=KToFwv1QtSU



跟住我們見亞Bee條脷好乾, 好硬. 問準蔡醫生後, 我們便餵BB飲水, 為BB做點事. 


BB飲水短片 http://www.youtube.com/watch?v=ytikntu08QQ



相信大家都知道, 我同露花最終的決定吧.


我們食完晚飯後, 再一次回到診所睇BB, 今次我要求蔡醫生俾我抱BB. 好開心呀, BB在我身上尿尿, 咁証明BB可以有自己小便的能力, 因今日下午時蔡醫生話要幫BB按小便出來. 所以BB真的好叻, 好有進步.


BB今晚你要留係診所住多一晚呀, 唔好驚呀, 我們明天會再來探你o架, 你好快可以返屋企喇!




加油呀!BB!


沒有留言:

張貼留言