2010年6月19日 星期六

愛犬在世的最後8天 - 27.5.2010

27 MAY 2010


昨晚想o左好耐, 終於決定今日照返工, 不過我會向公司請今日半天假及明天全日假. 因為我今日下午要接BB回, 另外露花明天黃昏又要入院做一個小手術.


今早10:30向我亞姐請假, 不過她拒絕o左我. 因當時我老闆唔得閒, 所以我沒有直接向他請假, 加上話晒呢個幾月都有位新亞姐. 作為做o靚的我, 都要尊重吓呢位亞姐. 點知竟然被拒絕請假, 真係火都o黎埋. (事後諗番, 可能她認為我仲o係度發緊脾氣, 所以唔批我請假.)


最终我老闆都批o左我放假, 之後仲瞭解到我屋企近來的問題 (如BB狗有事, 露花要入院, 老媽下星期又要做白內障), 所以大家都冰釋了昨天的事. 而我最後於4:30PM才離開公司. 跟住我去4樓的PET MAX吉之家, 向黃生同Angela問一些專業意見, 要知道帶BB回家的注意事項. (真係好多謝晒兩位的意見.)


上巴士後, 即Call露花係"西沙動物醫院"等, 當然第一時間要去睇BB今日的情況. 今日的BB睇來無昨天般精神. 不過今日我們一定會帶她回家. 我們於診所陪伴了BB個多小時才離開. 


接BB回家前, 我們先去食晚飯, 跟住到寵物店買一些需要品俾BB用.


1. 有狗狗專用的葡萄糖. 因怕BB會冇食慾, 可以飲葡萄糖水補充營養.



2. 有厚型的墊地巾. 因BB大小便不方便, 可以用此來吸小便.



3. 預備BB的食物. 特別係Baby Food, 因呢兩日BB在診所都肯食吓.



搞點晒, 先帶BB回老家見吓老爸同老媽, 等他們安心吓. (好多謝老爸同老媽, 咁支持我們帶BB回家照顧, 因我真怕兩老無咁多心力應付. 加上老媽近來對眼又有事.) 


跟住便帶牠回我家, 因為牠剛剛出院. 怕還有什麼突發事件, 所以呢兩天由我同露花先照顧BB.


睇吓BB瞓得幾安心. 梗係啦, 話晒返o左屋企o麻!



 


好心痛呀! BB隻左腳吊o左3日鹽水後紅晒呀. 希望她快D康復啦! 加油! BB, 你是最叻的.


 


沒有留言:

張貼留言