2010年7月1日 星期四

愛犬在世的最後7天 - 28.5.2010

28 MAY 2010


今日請了假在家全力照顧及陪伴BB.


昨晚BB回家後, 全晚都是在睡覺, 亦都無咩食o野, 好在有葡萄糖水給她補充體力. 整晚我同露花都每兩小晚醒一次. 因為BB一有些小動靜, 我們便醒, 加上又怕她有問題發生. 真係好鬼擔心.


直至清晨五點多, BB發出"嗚嗚"聲, 原來要我們幫她起身小便. 她整晚都沒有小便過, 所以今次的小便真的有好大好大範圍. BB, 你真係乖, 又愛乾淨, 懂得叫我們幫你小便.


中午時, 露花返外家食白粥. 因為他要清腸胃, 且黃昏時要入院做一個小術. 而我一直在家陪BB. 直至晚上6:30才抱BB一起回外家食晚飯.


回外家後, 老爸同老媽要我留BB在外家. 不過我都係堅持要帶BB回家, 因為我真係好想陪她多D, 加上露花今晚不在家. 如萬一BB在外家發生任何事, 老人家不懂處理之余, 還要我單人跑去幫手. 我想我一定會唔夠鎮定的.


今晚我可以單獨陪BB呀!


  


晚上露花打電話回家, 關心吓BB的情況. 露花, 放心啦! BB好叻呀, 她都知道你今日入院o架, 所以她會好乖, 唔會有咩事發生, 她要你安心做小手術呀! 我同BB都知你會手術成功的!


 


沒有留言:

張貼留言