2010年7月4日 星期日

契女橦橦畢業表演

25 JUNE 2010


幾個月前Honey媽已通知今晚橦橦會有音樂表演, 仲幫我們訂埋票Tim!


因為今晚的表演在"荃灣大會堂", 所以今日我已發晒通知俾我D同事知, 我今日一定要準時6:00正離開公司.


幸好, 老闆上o左大陸. 所以我真的如願可以準時走. 今次係我第一次於美孚站轉西鐵線. 都真係幾方便, 1小時可以由九龍灣到荃灣碼頭.


今晚表演是由晚上7:30pm至10:30pm.




幸好, 橦橦個part安排在8:30pm左右便開始. 因為今晚我同露花約o左家姐同姐夫到亞儉屋企睇"葡萄牙對巴西"o麻.



今晚的表演因為是不可以拍攝的. 幸好星期六, 學校安排了於畢業禮上, 再表演一次. 咁家長才可拍攝到小朋友的珍貴紀念.




亞橦出場喇!





謝幕!





今次橦橦都好辛苦o架! 兩日內帶病由朝蹅到晚. 不過小朋友, 有得表演, 真係咩辛苦都唔係問題!


明年橦橦便是小學生喇. 希望她可以適應度啦! 加油呀!


 


沒有留言:

張貼留言