2010年7月4日 星期日

新興工廠

21 JUNE 2010 & 22 JUNE 2010 (天晴有雨)


今日我要去一個完全未聽過的一處國內地方- "新興"市. 因為呢個地方由廣州駕車去都要2個至2個半小時, 所以決定要在當地過夜.


早上8:00多出發, 下午2:00多才到達"新興". 先去醫吓肚.


咦!呢間西餐廳環境都唔錯Wor! 不過食物一般啦!




跟住我們便去工廠參觀.



呢兩隻小狗係工廠養o架. 睇吓白色個隻狗, 幾得意, 成隻豬仔咁樣. (希望牠們唔會被食啦!)




講件"新興"的怪習俗大家知啦. 當我下午上車時, 工廠司機便同我們講, "今日係夏至, 你們今晚想唔想食狗肉呀?". 嘩! 唔好玩啦, 我D養狗人仕, 點會食呀. 加上我家BB剛過身, 更加不可以接受有人食狗肉啦. 所以我公司的QC一口便幫我推o左他們的提議.


我覺得好奇怪, 點會有夏至食狗肉o既習俗o架? 一般國內人唔係冬天才會食o既咩?


我於第二天早上, 開電視睇當地的新聞時. 他們當地的記者真係走去採訪一些食店. 問他們昨天的生意點樣? 多唔多人訂狗肉? 嘩! 好恐怖, 我真係接受唔到Lor! 


食完晚飯後, 便到酒店Check In.





呢個地方俾我的感覺係似十幾年前未開發的深圳同東莞咁!


1 則留言:

  1. 食狗肉已經好變態,仲要係夏至???

    回覆刪除