2010年6月13日 星期日

愛犬在世的最後11天 - 24.5.2010

24 MAY 2010


今日公司很忙, 故打算OT到10:00PM才收工.


當8:45PM左右, 露花致電我打提, 話BB正在"西沙"搶救中.


原來BB於8:30PM左右在外家抽筋, 老爸即Call他到外家睇BB, 當時BB開始有失禁及吐白泡的情況. 於是露花即抱BB去診所, 幸好兩位靚姑娘"Apple"同"Carlie"還在診所, 且幫忙急Call"蔡醫生"回來. 更加幸運是"蔡醫生"很快便回來. 故可即時為BB急救.


我接到露花電話後, 立刻收工打的趕去"西沙", 我真係好驚會趕唔切見BB的最後一面呀.


我入到診所時, 見到的是昏迷了的BB. 露花形容剛才的情況, BB抽筋了好一段時間, 來到診所仍是抽筋中, 於是"蔡醫生"為BB第一時間打了一枝舒緩痒簡的針, 但效用不大, 於是再打一枝鎮定劑, 但效果仍不顯著, 跟住再打一枝麻醉針, 但BB的體溫不斷上升, 於是再用水為BB降溫.



之後"蔡醫生"解釋BB的情況予我們知, 因為BB個腦曾經缺氧, 好可能醒番後會有後遺症, 如不能行走, 不能食東西, 不能自己小便及大便等.....等. 也有可能所費不菲, 及要考慮主人有沒有思想準備及心理去同甦醒後的BB一同努力. 故他請我們好好考慮及商量是否繼續搶救BB.


其實我在坐的士回來的途中, 已決定一定唔會就咁放棄BB的. 於是"蔡醫生"便開始為BB進行, 抽血, 照X-Ray等化驗. 跟住把BB放入氧氣廂.



睇見BB咁o既樣, 我同露花真係好心痛! 我馬上打電話俾老闆告知他我明天要請假看守BB.


之後我們10:00幾才去附近茶餐廳食晚飯, 跟住再返回診所陪BB至12:00AM才回家梳洗. 至1:00AM"蔡醫生"打俾我們, 話BB可以不需放入氧氣廂了, 於是我們便再一次去診所睇BB至2:00AM多才回家.


"蔡醫生"話今晚他會帶BB回家看守, 請我們放心. 明早約了10:30到診所探BB及睇睇她的進度.


 


沒有留言:

張貼留言