2011年6月4日 星期六

新城市開餐

2 JUNE 2011 (天晴)


今日下午需到沙田瀝源健康院覆診(睇甲狀腺), 之後係新城市廣場有事做, 所以今晚約露花到新城市食晚飯.


我們選了"火頭山"食日本拉麵.


火頭山的拉麵, 我們在日本食過三次, 第一次是在旭川, 第二次是在四國, 第三次是在東京. 所以一定要試吓在香港的味道如何?





露花的辣味豬頸肉拉麵. HK$103





我的辣味叉燒拉麵,  HK$93.








需側話係辣味, 不過一點都唔辣. 被老點了!


叫多個十勝豚肉飯. HK$38. 超小型, 只有兩大塊豚肉, 不過好好味.








再叫多個餃子. HK$38.





老實講, 我們覺得今次的味道麻麻, 價錢仲偏貴, 今晚食了HK$299. 我們的總結是寧願去排隊食豚王拉麵Lor!


好日都唔去新城市, 食飽梗係要逛吓啦.


我們去o左Citysuper食雪糕.










2 則留言:

  1. haha, 山頭火真係幾貴, 我多數食太古jusco 果間lor, 我次次都食普通鹽味, 好似平少少lor,

    回覆刪除
  2. 成舊水食一碗拉麵, 我真係唔捨得呀    比得呢個價錢, 我諗應該有大把選擇啦!

    回覆刪除