2011年6月3日 星期五

一年喇!

3 JUNE 2011 (天晴)


今日是我家愛犬BB去世的一週年.


呢一年無BB在身邊的日子真係好唔習慣, 返外家時都無以前咁嘈吵, 我同露花仍都清閒好多, 因為唔需要再帶BB去街, 疏毛, 睇醫生, 買狗糧等.....等. 每當見到松鼠狗都會諗起我們同BB一起時的點點滴滴.


BB最愛的水果是啤梨,  我同露花昨天在西田買了一PACK靚啤梨俾BB.



我們好掛住你呀! BB! 你永遠在我們心中!


   


2 則留言:

  1. 我隻狗在96年既時候離開左我,到現在我仍然好掛住佢。

    回覆刪除
  2. 亞Be, 好掛住您.....!!

    回覆刪除