2011年6月9日 星期四

我的功課

8 JUNE 2011


今日要交功課喇, 我已經遲o左交幾日交! 因為要創作同畫圖嘛, 所以要花D小時, 好在星期一放假, 可以留係屋企畫o野.


喇! 去畫! 我設計個主題是醜小鴨變天鵝, 一對新人初時拍拖好似醜小鴨咁, 對自己及呢份愛無咩信心, 經過成長後, 雙方的愛變成如天鵝般咁美, 可以開花結果.


Reception (醜小鴨)



Arch (蛻變中)



Backdrop (天鵝)



話個秘密大家知, 個idea及顏色是我諗, 但好多o野是露花幫我晝ga!


 


 


1 則留言:

  1. hehe, 點解會係醜小鴨ge?  未搵到真正ge 另一半??
    Luthur, 畫功都好勁woh

    回覆刪除