2009年10月17日 星期六

終於收到喇!

16 OCT 2009 (天晴)


真係好多謝我的美國同事Karen呀! 多謝她幫我係美國買o左隻勁有名的去疤膏, 我今日收到喇!


點解我會買呢隻去疤藥膏? 話說上星期陪o左我美國位Production Director三天, 當中梗係要吹吓水o架, 就係咁佢推介o左呢隻藥膏俾我, 佢話佢同佢o既朋友個個都有用過, 真係好Work wor!


於是我上星期六同星期日周圍咁搵, 好可惜都係揾唔到. 最後唯有係Facebook留言俾Karen幫我買Lor!



  


用法 : 每日搽3-4次, 8星期會見效.


我D咁貪靚o既人, 梗係今晚開始即搽啦!


1 則留言: