2009年10月18日 星期日

免費韓語兩小時

17 OCT 2009 (天晴)


由於開始睇韓國的旅遊書, 先前睇見"新假期"一本首爾旅遊書, 發現有兩小時的免費韓語學習 - 由電視明星"宋之齡"開的韓完學校. 於是便打電話去留位試試睇!


今早的上課時間由10:45am-12:15pm, 對於我每星期六要瞓到1:00pm先起身的人嚟講, 真係幾有難度. 不過由於我下午約o左BenBen食Lunch, 所以今天唯有要9:00am起身啦.


原來韓語的結構又幾得意果wor! 每個字都要由一個子音同母音合併先得o架!





上完個半小時的cours, 真係有d興趣去學吓. 等我農曆年去完後, 如果覺得韓國好玩的話, 便明年去學啦!


 


7 則留言:

  1. 真係好學 ,我睇見D[卜卜口]就頭痛喇!!

    回覆刪除
  2.  駛唔駛咁好學呀?! 都唔似我識果個 "阿彭" o既

    回覆刪除
  3. 你好好學,韓文我一D興趣都無,因為聽到D人講時好似好粗魯咁. 不過江湖傳聞,宋校長間學校教得唔錯.

    回覆刪除
  4. 嘩!你好好學呀!

    回覆刪除
  5. haha, 我有個朋友, 日文好勁的, 佢都話韓文難學woh
    你諗清楚woh haha

    回覆刪除
  6. 可能我喜歡韓國, 所以覺得學韓文唔太難, 普遍韓國人講野都比大聲, 外國人看來就覺得粗魯, 但都有韓國人講得好好聽, 如果喜歡去日本玩的人會覺得韓國無咩野玩, 不過韓國人行為上真的比較粗魯, 如果系條街到有人撞開你, 你唔好諗住鬧翻佢地, 因為佢地會大聲過你, 話你唔阻住佢地, 佢地點會撞到你, 呢個系佢地文化, 我都比人撞唔少...嘿嘿

    回覆刪除