2010年9月14日 星期二

韓國Guesthouse篇

13 SEPT 2010 (天晴)


今次的韓國之旅本想入住上次的Guesthouse :


Seoul Tower  www.seoultowerville.com/english.html



點知上星期Book房已經話無房, 有無咁誇呀? 不過講真呢間Gusethouse真係好值得推介, 價錢去年每人28,000W一晚, 今年加到30,00W一晚.


我們去年住過的房間類型:


10人屋.


大廳之一  



 大廳之二. 玻璃門外是茶室, 好正o架!


.


 茶室.


茶室內.


廚房


 飯廳


洗衣房.


 大廳走廊. 見到的是浴室.



有3間3人房


 第一間



第二間


第三間


 另一個浴室.


3-4人房間.



6人房間.


 客廳


 小型廚房


浴室


 3間房


 其中一間房有電視


 有小露台.


 放於小露台的洗衣機.


可惜今年無得住喇. 唯有重新再找過啦! 今次我們人數較多, 加上我們唔想住酒店, 所以主攻平靚正的Guesthouse.


所以我於今個星期找到好幾間認為可以推介的Guesthouse.


1. SA Seoul (於首爾站附近)


呢間本來是我的首選, 但可惜一定要最少訂兩晚, 一晚的散貨要於出發前1個月才接受Booking. 因為我今次有部份團友只留首爾一晚, 而我又要早點落實所有事宜. 所以今次未能入住. 希望下次有機會啦! (註 : Confirm後要先付50%訂金)


2. Hongdaeguesthouse (於弘大附近)


呢間我都覺我OK o架! 可惜一定要連住3-4晚! 所以不用考慮了.


3. IB VILLE (明洞南山附近)


今次我決定住呢間. 因為店住高先生接受我們的單晚booking. 加上位置近我們去年住的Seoul Tower, 對我們來講是熟悉的地方. 


4  Travelers A


呢間要11月才開始接受BOOKING. 我覺得太遲了.


5. Namu Guesthouse


呢間感覺都好唔錯. 不過直至現在仍未回覆. 所以放棄了.


6. Lee & No Guesthouse


呢間相信是與Namu Guesthouse是姊妹店. 感覺也是不錯的. 可惜直至現在仍未回覆. 所以也放棄了.


 


4 則留言:

  1. 我覺得第一同第三間最好!

    回覆刪除
  2. 原來你們是明年才入住, 我地11月頭出發, 6日5夜, 昨天巳經訂左IB VILLE Guesthouse, 回覆的人(我想是老闆吧)都好有條理, 待我回來後再給你房間相片及評價~ ^0^ 另外, 我地計劃其中2日1夜去江原道/雪嶽山遊覽, (本想睇紅葉, 不過聽講今年早左凍, 可能睇唔到了) 你有去過江原道/雪嶽山嗎?
    [版主回覆10/15/2010 12:56:00]好呀! 我等你回來的相片及評價. Thanks.
    我無去過雪嶽山呀. 我只去江原道的High 1 & O2滑雪. 我個表妹有去過雪嶽山, 她有提及一間民宿唔錯. 你要唔要資料oY? 如要, 我可幫你問.

    回覆刪除
  3. http://hk.myblog.yahoo.com/AABB-happyTravel/article?mid=7547

    回覆刪除
  4. how's 3. IB VILLE  (明洞南山附近)? is it good?
    location close to Metro? clean?
    needa climb uphill?
    friendly ?

    回覆刪除