2010年9月11日 星期六

Iris大喜之日 - Part 1

8 AUG 2010 (天晴)


今日係Iris與西村先生的大婚之喜.


原先我同露花是要於下午到酒店幫手的, 但因今日要陪陳氏家庭到迪士尼, 所以較早前已向Iris說明下午不能出席. 真的十分不好意思. 不過晚上的MC, 我同露花會原常幫忙.


今晚我, 露花同陳氏一家搞到7:30才到達酒樓. 好在叻靚醒夠義氣早一點到酒店幫手. 因為我同露花一到酒樓便即刻要與酒樓的負責小組開會有關宴會的事宜. 所以都無咩時間影相.


以下的相片是由叻靚醒提供.








我們D老友開始到喇. 係時候上台影相.





呢張o左人齊D!



宴會開始喇! 我同露花的第一次(一起做"MC")俾o左Iris Tim!



好喇! 聽完一對新人的感人表白後, 晚宴即時開始!


嘩!嘉熙真係有豔福, 可以同兩位美小女一起坐.



 


沒有留言:

張貼留言