2011年2月19日 星期六

元宵節 - 與BenBen補祝生日

17 FEB 2011 (潮濕)


今晚本打算回家與露花撐枱腳兼食吓湯丸. 點知食飯時間, 收到BenBen來電, 問我今晚得唔得閒一起食飯, 於是我Call露花問吓他意見. OK! 我們決定今晚同BenBen食補祝生日的晚飯.


今晚我們到佐敦食泰國菜. 好在我們早到, 如果唔係都幾難有位, 話晒今晚是元宵佳節嘛!


叫o左好多o野食呀!


柚子沙律


炸蝦餅


露花的芒果黑加倫子沙冰


炒介蘭


豬頸肉炒飯


簿餅


蜜糖骨


話晒元宵節, 梗要食多D甜品啦!


紫糯米


南瓜布丁


芒果糯米飯


無蛋糕, 用甜品代替吧.





下次到BenBen請我食飯喇! 你幾時得閒便Call我啦, 我明白你近來的時間會較難預, 我無問題o架! 你要加油呀!


 


沒有留言:

張貼留言