2011年2月20日 星期日

預祝叻靚醒生日

19 FEB 2011 (寒冷,下雨)


今日叻靚醒專程入來沙田, 因為她話要見吓我兩位小姪女及派利是俾她們. 因為今日又下雨又凍, 所以下午我老媽同叻靚醒一起到博康村與兩位小姪女飲下午茶.


兩位小姪女見到叻靚醒姨姨很開心, 因為又有禮物收.




下午4:00多我們便回家, 先睇吓我們韓國之旅的Vedio, 之後到我外家食晚飯.


晚飯後, 再返回我家開幕睇狄仁傑. 開埸前先來個飯後果. 



由於明天是叻靚醒的正日生日, 所以我同露花買了一個雪糕蛋糕為叻靚醒預祝慶生.






我都要多謝叻靚醒今日送俾我同露花的禮物.


 


祝叻靚醒生日快樂!


 


2 則留言: