2011年2月18日 星期五

回家拜年

9 FEB 2011 (天晴)


出發前已約定老爸老媽, 我今晚會回家食晚飯, 請老媽接兩位小姪女來, 因為我要派利是俾她們.


今日我同露花勁補眠, 瞓到下午三點幾才起床. 四點多亞儉也來了我家, 因為我把好重的旅遊File及資料放了在他的喼內, 今日他專登入來歸還予我, 兼一起到我外家拜年及食晚飯, 還有我們要過他的相片, 因今個星期六他將不會出席我們的團拜.


下午我要開始執喼及分手送. 之後同露花, 亞儉一起睇相. 搞到晚上7:00才返外家. 原來今晚桂姨也來我家拜年呀! 


開飯前, 當然先到老爸老媽拜年啦! 今年新港城送的利是封都幾靚吓Wor!





見到兩位小姪女, 第一件事, 當然派利是啦, 之後送上我在韓國買的免仔手送俾她們.





食飽飯後, 同桂姨及兩位小姪女影張相先.





沒有留言:

張貼留言