2010年1月24日 星期日

辦年貨, 兼買Pi

23 JAN 2010 (寒冷, 天陰)


由於近十年的農曆年都會出外旅行, 所以都無咩機會到一些長輩親戚的家拜年. 雖然人唔到, 不過禮一定會到. 因老爸同老媽會幫我送禮及派利是的. 所以今日計劃好下午要到商場辦吓年貨.


首先我同露花去買暉春. 可惜, 今年揾唔到有亞Pi的暉春, 唯有買其他啦.






我上年都揾到有兩張亞Pi的暉春oY!




唔該各位老友, 如果見到有亞PI的暉春, 唔好理它係舊版定新版, 可唔可以幫我買呀!


買暉春的時候, 竟然又俾我睇見亞Pi的產品Wor, 咁梗係又買啦.


呢個相機袋, 好啱放露花部富士仔呀.



喇!呢個暖包可以去韓國用, 正!



呢SET電話繩, 買來做咩呢?



我好鐘意呢個環保袋. 雖然而我呢個袋人來講, 真係覺得價錢幾貴. 不過好難得搵到, 有啱洗, 又靚, 唯有照買啦.



跟住我們又去食雪糕, 我們我有成年無食呢間店的雪糕喇. 今日我食果個蕃薯雪糕好好味呀. 正!





之後我們又去買蘿蔔糕同年糕卷, 今年試吓鴻福堂先. 因為我張Cash Card仲有成$300, 所以用o左去先.



跟最後去百佳掃貨, 幫老爸老媽買埋他們的賀年禮品, 一共買o左16盒, 真係一車都裝唔晒.


中國人過年前, 真係好忙, 尤其我們唔係香港過年, 但又要照舊安排過年的物品的更加忙. 我現在只欠取會Cherry幫我"唱"的黎波$10&$20紙, 一齊都搞掂喇!


 


 


沒有留言:

張貼留言