2010年1月1日 星期五

平安夜, 遊商場 - 黃大仙中心 (老夫子)

24 DEC 2009 (天晴)


今天中午知道可以收3:00, 於是急Call Honey媽, 約她們一家出來影相. 但因她同亞君無得放早, 還要晚上去超市買明天Party的乾糧及飲品. 於是我提議不如今晚我帶兩個契女去影相.


約好亞Dun帶兩個契女係九龍灣地鐵站3:30pm等. 當我接完亞晴同亞橦後, 我們便向第一站出發 - 黃大仙中心等露花.


都有好幾年無去黃大仙中喇, 以前回家必在黃大仙巴士站等車的, 不過現在多於鑽石山坐車. 今次來黃大仙中心, 目的係影老夫子.


於黃大仙中心門外, 已有一個老夫子的公仔喇!




跟住入商場內睇睇. 再見到大蕃薯.





仲有多一個老夫子Tim!





呢一站好快影完, 因為公仔唔多o麻! 之後我們便向第二點出發 - 新都會廣場.


 


2 則留言:

  1. 我上次同怪獸仔搭巴士返沙田, 佢好眼利,o係巴士入面都見到黃大仙中心入面有老夫子個樣呀

    回覆刪除
  2. 我以前住係附近,成日去個度行街和買餸

    回覆刪除