2009年12月26日 星期六

正日冬至

22 DEC 2009 (天晴)


早幾日知道食完Buffet有得放早後, 我便決定今晚去Honey媽屋企做冬. 而我仍趁食晚飯前先去探吓Doris同細佬仔.


講開今次真係唔好意思, Doris生o左B成20日我先至有時間去探她同BB仔.


今日我先到觀塘地鐵站接亞橦, 跟住我們便去搵Doris姨姨.



去到寶琳, Doris提議不如一起去接杰昇放學. 好oY! 我都唔知有幾多10年無去幼稚園接放學喇, 記得以前都會經常去接我的細佬放學.


 


之後我們便一起返回Doris家, 終於可以見到細佬仔喇!






細佬仔, 好乖呀! 食完奶奶係度勁瞓, 我們幾嘈都對他無影響.


D薑醋好好味呀!多謝Doris! 祝細佬仔"晧佳"健康健康, 開開心心長大!



大家傾吓傾吓, 咁快就六點多. 要走喇! 於是, 我, 露花, 亞儉便同Honey媽一起返回婆婆家做冬.


今晚又要勞煩婆婆煮咁多美味的食物. 由於Honey媽的嫲嫲突然入院, 所以公公同婆婆要趕去醫院探望, 未能與我們一起食晚飯. 希望Honey媽的嫲嫲早日康復出院!





今晚大家都食得好滿足呀, 好鍾意食婆婆煮o既食物呀! 真係辛苦晒婆婆! 


5 則留言:

  1. 我同波豬喺嗰日都去過新都城喎!早知道就約出嚟見吓面啦!亞橦影相嗰個位,波豬都影過。

    回覆刪除
  2. DORIS 個細仔的名字和豬囝包有一個字 '晧' 這個字較少人用,連囝囝學校老師都唔識,常常誤作'皓', 要我解釋才明白,豬囝包喜火忌金,一定要係'晧',唔係'皓', 估唔到DORIS又揀這個字.
    [版主回覆12/30/2009 11:52:00]我都有打電話問李光華亞sir. 他都話無呢個字. 不過香港有好幾個歌手都用呢個字. Doris細仔都係需要火o架, 仲有土.

    回覆刪除
  3. 囝囝中文老師都話無,結果我要告訴他係梁啟超的中文辭典找到的, 晧如字面的意思,解作日告,即太陽剛剛出來,乃柔和的火, 佳字有兩個土,看來doris 細仔要多土再加小小火. 至於豬囝包的中文名字叫晧男,因其亦需要一點火和土, 亦配合其於晨早出世,男字取其義,希望他將來出力耕好自己塊田,才是一個男子漢,男字有田亦帶土.

    回覆刪除

  4. HAPPY NEW YEAR!!
    2010년 새해 복 많이받으세요.

    回覆刪除