2009年12月26日 星期六

舊同學的突然飯局

21 DEC 2009 (寒冷)


昨天下午突然收到小露的留言, 話她會於黃昏時候同兩位公子回港過聖誕.


我呢D咁鍾意八的老同學, 梗係即時回電及馬上約寶珍同囝囝出來同小露短聚一番啦. 可惜今晚囝囝唔得閒, 因為要幫亞仔整明天學校舉辦的Party食物. 唔緊要啦, 我們會有大把機會出來o既, 只要小露肯移動她的懶腿!


今晚我們3人約o左7:00pm係沙田區食飯, 大家都方便o麻! 最後我們決定去幫襯紅螞蟻. 由於今晚大家都個樣都比較攰, 所以我們唔想上鏡, 唯有只影食物啦!


我們大家都點了的沙律.



呢個係小露的大蝦天使麵.



呢個係我同寶珍點的芝士波菜蟹肉焗千層麵



大家都有3個月無見面喇! 話題梗係多到不得了啦, 剩係講我近來的麻煩工作, 都有把講啦! 由於明天要返工, 所以9:30pm我們便走人, 如果唔係肯定好似上次係新城市7/F咁被個經理勁啤.


話時話, 我都係覺得下次係下午出來食飯會去D, 因為真係可以長途賽, 食完Lunch, 仲可以去Tea, 咁o米可以傾四粒鍾啦!


祝寶珍同小露聖誕節快樂!


 


3 則留言:

  1. 咩懶呀? 人o地腳痛呀嘛  
    你知我份人o架啦! 鍾意玩驚喜, 所以咪臨時臨急至打電話比你囉

    回覆刪除
  2. 係囉, 咁驚喜, 今次又冇我份喇

    回覆刪除
  3. 無計啦, 你咁日里萬機
     

    回覆刪除