2009年12月1日 星期二

嘉欣表妹之婚禮 - 註冊篇

27 NOV 2009 (天晴)


今日為o左表妹的大喜日子, 我呢個表姐趁機請假去湊熱鬧! 不過唔係去幫手玩新郎, 係去觀禮啫!


桂姨今日好靚呀! 做一位Pink Lady Tim!



兩位小姪女都有來湊熱鬧呀!



影吓相留念先!





呢兩位靚靚姐姐都係我o既小表妹嚟o家!



參加完表妹的註冊典禮, 我同露花又可以趁機到新城市廣場7樓的北海道戶井食個Lunch. 個綠茶雲喱拿雪糕好好味呀! 真係好開心呀, 呢兩日可以去我好耐都無去的食店食o野!



食完Lunch, 我要去扮靚出席今晚的飲宴, 而老公則返回公司.


 


沒有留言:

張貼留言